32. Miten rakentaa menestyvä myyntistrategia digitaalisessa maailmassa? - Emmi Tervala
Bisnespäivä - Podcast tekijän mukaan Katriina & Sirkka-Liisa - Tiistaisin
Kategoriat:
Digitaalinen myynti on nykyaikaisen liiketoiminnan keskiössä – mutta mitä se käytännössä tarkoittaa ja miten siitä saadaan irti kaikki potentiaali? Teknologian, asiakasdatan ja monikanavaisten ratkaisujen merkitys kasvaa, ja B2B-sektori alkaa herätä siihen, mitä B2C on tehnyt jo pitkään: asiakkaiden odotukset ovat korkealla, ja niihin vastaaminen edellyttää tehokasta datan hyödyntämistä ja personoituja asiakaskokemuksia. Jaksossa pureudutaan muun muassa siihen, miten digitaalinen myynti voi tukea liiketoiminnan kasvua ja miten yritykset voivat rakentaa strategian, joka tukee liiketoimintatavoitteita. Lisäksi keskustelemme siitä, millaisia haasteita digitaalisen myynnin johtamisessa on ja miten ne voidaan selättää – sekä millainen rooli johdolla on digimyynnin kulttuurin rakentamisessa ja ylläpitämisessä. Tässä Bisnespäivän jaksossa Columbia Roadin Suomen liiketoimintajohtaja Emmi Tervala kertoo omasta matkastaan digitaalisen myynnin johtotehtäviin sekä siitä, miten yritykset voivat rakentaa menestyvän digimyyntistrategian ja hyödyntää asiakasdataa tehokkaasti.