30. Lisa Ekström: Ledarskap & Förändring

Bli din bästa version - Podcast tekijän mukaan Kim Schoultz - Tiistaisin

Kategoriat:

Förändring och coachning märker man att veckans gäst är intresserad av. Det första vi pratade om när jag träffade henne var just dom här sakerna. Veckans gäst är Lisa Ekström som är entreprenör och föreläsare. Hon har 20 års erfarenhet från ledarskap inom försäljning och kundservice. Lisa arbetade på SAS kundservice där hon fick mycket beröm för sitt arbete och fick Årets Framgångsstipendium 2007 för hennes förändringsarbete på SAS. Hon har fått utmärkelser för sina föreläsningar som Sveriges hetaste talare från Tidningen Chef 2012, årets talare 2014 och stora målpriset 2015. Lisa är väldigt uppskattade när det kommer till inspiration, ledarskap och coachning. Saker vi pratar om i detta avsnitt är Lisas företag Kamoja och dess betydelse, vi pratar ledarskap, coachning, mentorskap, utmaningar, företagskultur, förhandlingar och förändringsarbeten vi pratar om Lisas uppväxt och hur den har format henne. Det och mycket annat får ni höra i avsnitt 30 utan vidare introduktion här är Lisa Ekström.

Visit the podcast's native language site