Milla Westerling: ”Brändinrakennus on äärimmäisen herkkää työtä”

Cofounderi - Podcast tekijän mukaan Cofounderi - Torstaisin

Kategoriat:

Lasten kasvipohjaisia aterioita valmistavan Green Planet Astronautsin tuotteiden hyödyt voidaan todistaa kovin faktoin: ne esimerkiksi vastaavat sekä luomusertifikaattia että lastenruuan laatuvaatimuksia, joiden saaminen on kaikkea muuta kuin itsestään selvää. Perustaja-toimitusjohtaja Milla Westerling on kuitenkin huomannut, että markkinoinnissa ratkaisevat yhtä paljon brändin energia ja sen herättämä tunne. Miten hän on rakentanut tiimeineen tuoteportfolion ja sitä tukevan brändin, jolla on paikka myös kansainvälisillä markkinoilla? Kuuntele Cofounderi-podcastin syyskauden ensimmäinen jakso! Hosteina Aki Soudunsaari ja Mirka Parenteau. Mitä pidit jaksosta? Anna palautetta: [email protected]