Asiakaskokemuksesta kansainvälistä kilpailuetua w/ Kirsti Laasio

Norders Podcast - Podcast tekijän mukaan Norders

Kategoriat:

Voiko B2B:ssä asiakaskokemuksesta aidosti rakentaa kansainvälistä kilpailuetua? Mitä asiakaskokemus B2B:ssä oikeasti edes on? Miten hyvä asiakaskokemus luodaan?

Norders Podcastin tuoreimmassa jaksossa globaalin asiakaskokemuksen pioneeri Kirsti Laasio avaa, miksi suomalaisilla B2B-yrityksillä on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus rakentaa kilpailuetua maailmalla.

Wearable tech -brändäyksen edelläkävijänä, HappyOrNotin asiakaskokemusjohtajana ja nyt Omnigymin toimitusjohtajana Kirsti on vienyt useita suomalaisia yrityksiä kansainväliseen menestykseen.

Hän tietää, miksi pelkkä hyvä tuote ei enää riitä - ja mitä suomalaisten yritysten pitäisi tehdä toisin. Jaksossa Kirsti tarjoaa suorapuheisen näkemyksensä:

  • Miksi asiakaskokemuksen täytyy olla yritysten strategiassa
  • Miten B2B-asiakaskokemusta johdetaan käytännössä
  • Mitkä ovat suomalaisten suurimmat kompastuskivet kansainvälistymisessä
  • Mitä voimme oppia startup-maailman rohkeudesta
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kirstilaasio/
Kirja: https://www.b2basiakaskokemus.fi/
OmniGym: https://omnigym.com/fi/

Norders on Demand Generation toimisto fokuksena Ajatusjohtajuus & B2B Myynti




Kannattavan kasvun skaalaaminen vaatii asiakaslähtöisen strategian, luovaa sisältöä ja klousaavat monikanavaiset funnelit. Norders on strateginen ajatusjohtajuuden ja asiakashankinnan kumppani B2B-yrityksille

Lue lisää Nordersista osoitteessa https://norders.fi/