60. Outnorths utmaningar med att sälja till Norden och Tyskland

Ehandelstrender - Podcast tekijän mukaan Urban Lindstedt | Miguru Media AB - Torstaisin

Kategoriat:

På D-congress djupdyker eHandelstrender i Outnorth som förra året sålde friluftskläder och utrustning i Norden och Tyskland till ett värde av 430 miljoner kronor. Deras e-handelschef Ola Gustafsson berättar om utmaningarna med att sälja på fem marknader och hur Outnorth positionerar sina egna varumärken gentemot andra starka varumärken. Dessutom avslöjar han om hur Outnorth i praktiken förverkligar strategin mobil först. På energisk kalmristiska berättar Ola Gustafsson, aka Patroner-Ola, om hur Kalmar blev den e-handelsstad den är idag. Hur deras starka regionala e-handelsnätverk byggdes upp. Carin Blom som är detaljhandelsexpert på Postnord hjälper oss också att förstå de viktigaste trenderna inom nordisk e-handel utifrån den senaste rapporten E-barometern e-handeln i Norden . I avsnitt 60 av podden eHandelstrender samtalar programledare Urban Lindstedt med Outnorths e-handelschef Ola Gustafsson samt Carin Blom, detaljhandelsexpert på Postnord.

Visit the podcast's native language site