2. Reima: USA haltuun kristallinkirkkaalla tavoitekohderyhmällä

Mitkä opit mahdollistavat kasvun uusilla markkinoilla? Jaksossa vieraana Reiman hallituksen puheenjohtaja ja entinen toimitusjohtaja Elina Björklund. Toiminnallisiin lastenvaatteisiin erikoistunut Reima lähti Yhdysvaltojen markkinoille vuonna 2019. Reiman omalla verkkokaupalla, kristallinkirkkaalla segmentoinnilla ja tarttuvalla brändillä on ollut uudella markkinalla menestymisessä merkittävä rooli. “Kasvu on imperatiivi, se on ainoa hengissä selviämisen mahdollisuus yrityksille. Se on hyvän kierre”, sanoo Elina Björklund. Entä miten yrityskulttuuriin luodaan kasvun mielialaa?

Om Podcasten

Vain ne yritykset, joilla on rohkeutta panostaa jatkuvaan uudistumiseen ja tulevaisuuden kyvykkyyksien rakentamiseen, voivat kasvaa. Kasvuryhmän tehtävä on sytyttää uudistumisen roihu ja luoda kasvun kipinöitä suomalaisiin, keskisuuriin yrityksiin.Tässä podcastissa äänessä ovat kiinnostavien kasvuyritysten omistajat ja johtajat. Hostina moniyrittäjä ja liikkeenjohdon konsultti Marko Parkkinen.