Jakso 76: Anssi Kaija: Syväsukellus liidigeneroinnin keinoihin
MarkkinointiRadio - Podcast tekijän mukaan MarkkinointiKollektiivi - Torstaisin
Kategoriat:
Tässä jaksossa MarkkinointiRadion vieraaksi saapuu Anssi Kaija B2B-digimarkkinointitoimisto Luxidista. Anssin kanssa sukelletaan syvälle liidigeneroinnin ytimeen ja käydään läpi erittäin toimivaksi todettu Ad funnel -kampanjamalli. Malli sopii niin pienten kuin suurten organisaatioiden käyttöön ja tarjoaa tehokkaan mallin jokaiselle markkinoijalle ja mainostajalle. Jakso tarjoaa konkreettisia keinoja tuottavaan ja pitkäjänteiseen digimarkkinointiin, kanavien valintaan ja asiakasymmärryksen parantamiseen. Lisäksi Anssi vääntää rautalangasta, miten evästepohjaisen seurannan heikkeneminen käytännössä vaikuttaa mainonnan kohdentamiseen digialustoilla. Anssi muistuttaa, että digimarkkinoijan ei kannata lannistua muutosten alla, vaan lähteä rohkeasti kokeilemaan.