Mikä on tärkeää? - Jakso 16 - Mainonnan teho - Toimistot by HS Visio - Työnantajabrändäys
MarkkinointiRadio - Podcast tekijän mukaan MarkkinointiKollektiivi - Torstaisin
Kategoriat:
Mikä on tärkeää? -podcastin tässä jaksossa keskustellaan mainonnan ja markkinoinnin toimenpiteiden tehon mittaamisesta lyhyellä vs. pitkällä aikavälillä (ajasta 1:46 alkaen). HS Vision artikkeli mainostoimistoista on aiheuttanut paljon keskustelua alalla ja myös meidän paneeli ottaa siihen vahvasti kantaa (13:36). Mikä on työnantajabrändäyksen rooli osana yrityksen markkinointia (27:27)? Tällä kertaa juontaja Santtu Kottilan ohella panelisteina strategisen bränditoimisto Wörksin Jarno Varis sekä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen Lasse Iskanius. Linkit podcastissa nostettuihin artikkeleihin: 1)https://www.linkedin.com/pulse/long-term-effects-advertising-prof-dr-koen-pauwels-gasve/ 2)https://www.hs.fi/visio/art-2000010293537.html 3)https://www.markkinointiuutiset.fi/artikkelit/tyonantajaviestinnan-tyhjanpaivainen-lankytys-karkottaa-potentiaaliset-tyontekijat---asiantuntija-listaa-viisi-vinkkia-organisaatioille ***** Mikä on tärkeää? -podcast on MarkkinointiRadion ohjelma, jossa kammataan läpi ajankohtaisia ja jokaiselle markkinoijalle tärkeitä uutisia. Mukana on vakiopanelistin joukko, joista kaksi on kerrallaan ohjelman juontaja Santtu Kottilan vieraana. Jokainen panelisti tuo Kottilan lisäksi mukanaan ajankohtaisen ja merkittävän uutisen tai ilmiön, minkä tärkeyden ja merkityksen raati käsittelee. Joka viikko käydään siis läpi kolme tärkeää ja ajankohtaista aihetta. Lisätetoja Mikä on tärkeää? -podcastista saat esimerkiksi täältä: www.mkollektiivi.fi/mika-on-tarkeaa Podcast toteutetaan yhteistyössä markkinointitoimisto Julkee x Lempeen, tietoliikenneyhtiö Telia Finlandin, digimarkkinointitoimisto Grapevinen sekä strategisen bränditoimisto Wörksin kanssa.