Miten digistrategia luodaan? - case Olvi

Menestyksen ytimessä - Podcast tekijän mukaan KPMG Finland

Kategoriat:

Kun Olvi lähti luomaan omaa digistrategiaansa, oli tavoitteina muun muassa kilpailukyvyn ja tehokkuuden parantaminen. Jaksossa Olvin talousjohtaja Tiina-Liisa Liukkonen kertoo, miten yhtiön digistrategiassa yhdistyvät teknologia, data, ihmiset ja organisaatio. Mikä oli lähtötilanne ja miten henkilöstöä osallistettiin ”digin ja datan” kehittämiseen? Jaksossa kuulemme myös, miten Olvin liiketoiminnan tavoite – oikeat tuotteet, oikeassa paikassa, oikeaan aikaan – toimii digistrategian perustana. Olvilla jatkuva kehittäminen ja tulevaisuusfokus tukevat näitä tavoitteita, ja digi ja data näkyvät kaikkien työntekijöiden jokapäiväisessä tekemisessä. Keskustelussa mukana: Tiina-Liisa Liukkonen, talousjohtaja, Olvi Oyj