#56 Suurten yleisöjen harha, osa II
Olutta ja Analytiikkaa - Podcast tekijän mukaan Olutta ja Analytiikkaa
Kategoriat:
Jakson kimmokkeena oli tällä viikolla julkisuuteen tullut tieto kansainvälisestä ja monikielisestä Global Press Journal -mediasta, joka liioitteli tavoittavuuslukujaan 100-kertaisiksi markkinointimateriaaleissaan ja mediakortissaan. Viitisen vuotta sitten julkaisimme Olutta ja analytiikkaa -podcastin ensimmäisen jakson, jonka nimi oli ”Media ja suurten yleisöjen harha – ovatko kaikki mittarit kelvottomia”. Jakso on yksi kuunnelluimmista. Jatkamme samasta teemasta: mikä on viidessä vuodessa muuttunut, vai onko mikään? Viisi vuotta sitten ei ollut esimerkiksi Onlyfansia – jolla saattaa olla yllättävä rooli suurten yleisöjen harhasta "parantumisessa".