Mikä on urheilijan hinta? – Tuhoaako someyhteistyö urheilijan työrauhan?

Taustapiru – Harri Halme - Podcast tekijän mukaan Aitio - Sunnuntaisin

Logo hihaan ja hiha kentälle, messuille ja mainokseen. Urheilusponsoroinnista alettiin puhua 1990-luvulla. Nykytermistö käsittää sopimusurheilijat ja kumppanuudet, some mahdollistaa uudet yleisöt ja yhteistyömuodot. Miten yksilöurheilija pärjää neuvottelupöydässä lajiliittojen ja tapahtumien rinnalla? Voiko urheilijan sponsorointi olla firmalle myös työyhteisön hyvinvointia siivittävä teko? Keskustelemassa ovat yksi 2000-luvun yleisurheilun menestyjistä ja kasvoista Nooralotta Neziri, Paavo Nurmi Gamesin operatiivinen johtaja Veera Sahlberg ja Suomen Urheiluliiton markkinointiyhtiö Track and Field Finland Oy:n toimitusjohtaja Jari Töykkä.

Visit the podcast's native language site