Asiakas liiketoiminnan keskiössä, kuultavana Juha Helminen, SOK

Tiedon jäljillä - Podcast tekijän mukaan Ari Vallin ja Pekka Vuorela, Innolink

Kategoriat:

Asiakas on aina oikeassa, ja nyt myös kehittämässä entistä parempaa palvelua. Miten syntyy onnellinen asiakaskokemus? Ja mitä kaikkea on elämysbusiness? Jaksossa SOK:n Matkailu- ja ravitsemiskaupan johtaja Juha Helminen saapuu kertomaan, miltä näyttää elämyspalveluiden nykytila ja mitä on odotettavissa lähivuosilta.   Selvitämme, myös miten pysyä kiinni ajanhengessä ja kuinka kehitetään yritystoimintaa asiakkaan tarpeiden ja halujen kautta. Mitä tapahtuu, kun uutta konseptoidaan yhdessä asiakkaan kanssa ja miten yhteisöllisyys muokkaa kehittämisen näkökulmia. Pääsemme kuulemaan myös Helmisen vision tiedolla johtamisesta, sekä miten faktojen kautta asioita voidaan oikeasti edistää. Astu siis mukaan tutkijahuoneelle kuulemaan, miten asiakaskokemusta voidaan kehittää kohti onnellisempaa huomista.   (03.38) Mitä Juha Helminen oppi Ruotsin vuosista (07.18) Entistä parempaa liiketoimintaa – pitää nähdä koko arvoketjun läpi (15.50) Mitä opittavaa Suomella on Tanskan ravintolakulttuurista? (21.46) Ravintolakokemus syntyy yllättävistä asioista (26.58) Asiakkaiden tarpeet jaettuina päivän eri hetkiin (30.23) Helmisen visio tiedolla johtamiseen (35.49) Kuluttajien ostovoima polarisoi ravintolamarkkinaa (39.41) Jännittävät hotellikonseptit (47.22) Yhteisöllisyys nousussa – tapahtumien määrä kasvussa