Miten ajatusjohtajuus muuttaa suomalaista yrityselämää? Kuultavana Laura Pääkkönen, Bonfire Agency
Tiedon jäljillä - Podcast tekijän mukaan Ari Vallin ja Pekka Vuorela, Innolink

Kategoriat:
Mitä tarkoittaa ajatusjohtajuus ja onko se pelkkää pehmoilua vai voidaanko sillä saada aikaan myös todellisia liiketoimintahyötyjä? Entä mitä yhteistä on ajatusjohtajuudella ja tiedolla johtamisella? Johtaako ajatusjohtaja tiedolla vai tuurilla? Toisen tuotantokauden avausjaksossa kuullaan Bonfire Agencyn toimitusjohtaja ja perustaja Laura Pääkkösen näkemyksiä ajatusjohtajuudesta ja siitä, miten se voi muuttaa suomalaista yrityselämää. Lisäksi kuulemme, miten ajatusjohtajuutta rakennetaan, ja mitä se vaatii. Selvitämme myös mistä Lauran intohimo ja palo ajatusjohtajuuteen aikoinaan syntyi. Laura opettaa myös tutkijakaksikollemme mitä tarkoittaa parasosiaalinen suhde ja miten ollaan alasti ihmisten edessä. Astu siis mukaan tutkijahuoneelle kuulemaan kiinnostavia tarinoita ajatusjohtajuuden takaa. (09.11) Sosiaalinen myynti ja ennakointi (22.38) Bonfire, ajatusjohtajuuden painopisteet (29.11) Parasosiaalinen suhde - alasti ihmisten edessä (38.29) Ajatusjohtajuus vs. tiedolla johtaminen (47.48) Yritystarinat ja vahvat vaikuttajat (54.23) Tekoäly haastaa ajatusjohtajuuden (58.56) Verkoston voima (58.56) Lukemisen merkitys - ajattelun ajattelu