Tyypit
Podcast tekijän mukaan Reetta Vahanen ja Ellen Into - Tiistaisin
Kategoriat:
39 Jaksot
-
Slow marketing – eli miten hidas markkinointi trendaa taas (ja saattaa tuoda kilpailuetua) nopeiden sisältöjen maailmassa
Julkaistiin: 28.1.2025 -
"A Big Fashion Reset" – eli kuinka miktrotrendien jälkeen meillä on luvassa uusien tyylisuuntien ja pukeutumisen kulmakivien aika
Julkaistiin: 21.1.2025 -
Miksi somemarkkinointi ei ole helppoa (eikä sen kuulukaan olla)
Julkaistiin: 14.1.2025 -
Vuoden 2025 trendiennusteet Pinterestin mukaan
Julkaistiin: 17.12.2024 -
Wow, no cow! – Oatlyn matka jättibrändiksi
Julkaistiin: 10.12.2024 -
Donald Trumpin voitto ja woke-ajan loppu
Julkaistiin: 3.12.2024 -
Offline-markkinoinnin uusi nousu
Julkaistiin: 26.11.2024 -
PR ja ansaittu media – eli kuinka näkyä ja kuulua sosiaalisen median ulkopuolella? Vieraana PR-asiantuntija Salla Erkkilä
Julkaistiin: 24.9.2024 -
Mitä H&M:llä tapahtuu?
Julkaistiin: 17.9.2024 -
Unelmien päivä Turussa: tyyppien vinkit Turun päivän kunniaksi feat. Malvavisuals
Julkaistiin: 15.9.2024 -
Työelämän uusi ilmiö: flex washing eli joustopesu
Julkaistiin: 10.9.2024 -
The Creative Pragmatist – eli vaatesuunnittelija Amy Smilovicin tyylifilosofia
Julkaistiin: 3.9.2024 -
Underconsumption core eli alikulutustrendi: vastaisku yltiöpäiselle kulutukselle
Julkaistiin: 27.8.2024 -
Online curators eli uuden ajan vaikuttajat, jotka kuratoivat sisältöjä informaatiotulvan keskellä
Julkaistiin: 20.8.2024 -
"Trad wife" -ilmiö ja sen kasvoina toimivat Ballerina farm ja Nara Smith
Julkaistiin: 13.8.2024 -
"Brat marketing" – eli kuinka Charli xcx:n uudesta levystä kasvoi maailmanlaajuinen ilmiö
Julkaistiin: 6.8.2024 -
Pariisin Olympialaiset 2024: It’s Giving Hunger Games
Julkaistiin: 30.7.2024 -
Skims – eli kuinka Kim Kardashian rakensi 4 miljardin arvoisen shapewear-brändin
Julkaistiin: 23.7.2024 -
Nostalgia yritysten markkinoinnin trendinä
Julkaistiin: 16.7.2024 -
6 erilaista tarinaa yrityksen markkinointiin
Julkaistiin: 9.7.2024
Tyypit on markkinointipodcast ihmisistä, ideoista ja ilmiöistä. Niitä analysoivat sosiaalisen median ja markkinoinnin asiantuntijat Reetta Vahanen ja Ellen Into. Tervetuloa mukaan!