Furidashi Game Design Academy
Podcast tekijän mukaan Nicholas Theisen

Kategoriat:
141 Jaksot
-
88. Combat Encounters
Julkaistiin: 17.10.2022 -
87. Combat as Narrative
Julkaistiin: 10.10.2022 -
86. Learning Thru Immersion
Julkaistiin: 3.10.2022 -
85. The Immersion Spectrum
Julkaistiin: 26.9.2022 -
84. Hard and Soft World Building
Julkaistiin: 19.9.2022 -
83. World Building in Game Design
Julkaistiin: 12.9.2022 -
82. Progression Is [Not] Narrative (Teaser)
Julkaistiin: 5.9.2022 -
81. Player Narrative vs. Game Narrative
Julkaistiin: 29.8.2022 -
80. Storytelling Through Gameplay (Teaser)
Julkaistiin: 22.8.2022 -
79. The ”What” of Video Game Storytelling
Julkaistiin: 15.8.2022 -
78. Narrative vs. Progression (Teaser)
Julkaistiin: 8.8.2022 -
77. Narrative Delivery in Video Games
Julkaistiin: 1.8.2022 -
76. MDA: Games As Commodities? (Teaser)
Julkaistiin: 25.7.2022 -
75. Mechanics, Dynamics, Aesthetics
Julkaistiin: 18.7.2022 -
74. Narrative Systems (Teaser)
Julkaistiin: 11.7.2022 -
73. System[s] Shock
Julkaistiin: 4.7.2022 -
72. Meaningful Mechanics, Meaningful Choices (Teaser)
Julkaistiin: 27.6.2022 -
71. Designing UrbanPlan
Julkaistiin: 20.6.2022 -
70. Gameplay is Narrative? w/ Ze and Nim! (Teaser)
Julkaistiin: 13.6.2022 -
69. Aesthetics & Storytelling w/ Ze and Nim!
Julkaistiin: 6.6.2022
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.