Furidashi Game Design Academy

Podcast tekijän mukaan Nicholas Theisen

Kategoriat:

141 Jaksot

  1. 88. Combat Encounters

    Julkaistiin: 17.10.2022
  2. 87. Combat as Narrative

    Julkaistiin: 10.10.2022
  3. 86. Learning Thru Immersion

    Julkaistiin: 3.10.2022
  4. 85. The Immersion Spectrum

    Julkaistiin: 26.9.2022
  5. 84. Hard and Soft World Building

    Julkaistiin: 19.9.2022
  6. 83. World Building in Game Design

    Julkaistiin: 12.9.2022
  7. 82. Progression Is [Not] Narrative (Teaser)

    Julkaistiin: 5.9.2022
  8. 81. Player Narrative vs. Game Narrative

    Julkaistiin: 29.8.2022
  9. 80. Storytelling Through Gameplay (Teaser)

    Julkaistiin: 22.8.2022
  10. 79. The ”What” of Video Game Storytelling

    Julkaistiin: 15.8.2022
  11. 78. Narrative vs. Progression (Teaser)

    Julkaistiin: 8.8.2022
  12. 77. Narrative Delivery in Video Games

    Julkaistiin: 1.8.2022
  13. 76. MDA: Games As Commodities? (Teaser)

    Julkaistiin: 25.7.2022
  14. 75. Mechanics, Dynamics, Aesthetics

    Julkaistiin: 18.7.2022
  15. 74. Narrative Systems (Teaser)

    Julkaistiin: 11.7.2022
  16. 73. System[s] Shock

    Julkaistiin: 4.7.2022
  17. 72. Meaningful Mechanics, Meaningful Choices (Teaser)

    Julkaistiin: 27.6.2022
  18. 71. Designing UrbanPlan

    Julkaistiin: 20.6.2022
  19. 70. Gameplay is Narrative? w/ Ze and Nim! (Teaser)

    Julkaistiin: 13.6.2022
  20. 69. Aesthetics & Storytelling w/ Ze and Nim!

    Julkaistiin: 6.6.2022

3 / 8

Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.

Visit the podcast's native language site