Furidashi Game Design Academy

Podcast tekijän mukaan Nicholas Theisen

Kategoriat:

141 Jaksot

  1. 68. Mechanics III: Action Economy (Teaser)

    Julkaistiin: 30.5.2022
  2. 67. Adventures in Management: Backpack Hero

    Julkaistiin: 23.5.2022
  3. 66. Finding Peace in 4X Games (Teaser)

    Julkaistiin: 16.5.2022
  4. 65. Gameplay Loops & Emergent Narrative

    Julkaistiin: 9.5.2022
  5. 64. Furidashi After Dark: The Mercenary Experience (Teaser)

    Julkaistiin: 2.5.2022
  6. 63. Tabletop Design: Social Mechanics

    Julkaistiin: 25.4.2022
  7. 62. Making Something True w/ Square Weasel Studio (Teaser)

    Julkaistiin: 18.4.2022
  8. 61. Interview w/ Square Weasel Studio

    Julkaistiin: 11.4.2022
  9. 60. Tabletop Design: Game Types (Teaser)

    Julkaistiin: 4.4.2022
  10. 59. Tabletop Design: Taking Turns

    Julkaistiin: 28.3.2022
  11. 58. Mechanics II - Mechanics vs. Systems (Teaser)

    Julkaistiin: 21.3.2022
  12. 57. Order from RNG

    Julkaistiin: 14.3.2022
  13. 56. Mechanics I - What Are Mechanics? (Teaser)

    Julkaistiin: 7.3.2022
  14. 55. Narrative Mechanics in Disco Elysium

    Julkaistiin: 28.2.2022
  15. 54. The Choice Matrix Reloaded (Teaser)

    Julkaistiin: 21.2.2022
  16. BONUS: Lesson 1 - Paper Doll Logic

    Julkaistiin: 15.2.2022
  17. 53. Character & Social Class in Dishonored

    Julkaistiin: 14.2.2022
  18. 52. The Choice Matrix (Teaser)

    Julkaistiin: 7.2.2022
  19. 51. Monopolies & Platform Economies

    Julkaistiin: 31.1.2022
  20. 50. Games And/Or Animation (Teaser)

    Julkaistiin: 24.1.2022

4 / 8

Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.

Visit the podcast's native language site