Furidashi Game Design Academy
Podcast tekijän mukaan Nicholas Theisen

Kategoriat:
141 Jaksot
-
68. Mechanics III: Action Economy (Teaser)
Julkaistiin: 30.5.2022 -
67. Adventures in Management: Backpack Hero
Julkaistiin: 23.5.2022 -
66. Finding Peace in 4X Games (Teaser)
Julkaistiin: 16.5.2022 -
65. Gameplay Loops & Emergent Narrative
Julkaistiin: 9.5.2022 -
64. Furidashi After Dark: The Mercenary Experience (Teaser)
Julkaistiin: 2.5.2022 -
63. Tabletop Design: Social Mechanics
Julkaistiin: 25.4.2022 -
62. Making Something True w/ Square Weasel Studio (Teaser)
Julkaistiin: 18.4.2022 -
61. Interview w/ Square Weasel Studio
Julkaistiin: 11.4.2022 -
60. Tabletop Design: Game Types (Teaser)
Julkaistiin: 4.4.2022 -
59. Tabletop Design: Taking Turns
Julkaistiin: 28.3.2022 -
58. Mechanics II - Mechanics vs. Systems (Teaser)
Julkaistiin: 21.3.2022 -
57. Order from RNG
Julkaistiin: 14.3.2022 -
56. Mechanics I - What Are Mechanics? (Teaser)
Julkaistiin: 7.3.2022 -
55. Narrative Mechanics in Disco Elysium
Julkaistiin: 28.2.2022 -
54. The Choice Matrix Reloaded (Teaser)
Julkaistiin: 21.2.2022 -
BONUS: Lesson 1 - Paper Doll Logic
Julkaistiin: 15.2.2022 -
53. Character & Social Class in Dishonored
Julkaistiin: 14.2.2022 -
52. The Choice Matrix (Teaser)
Julkaistiin: 7.2.2022 -
51. Monopolies & Platform Economies
Julkaistiin: 31.1.2022 -
50. Games And/Or Animation (Teaser)
Julkaistiin: 24.1.2022
Lauryn and Nicholas discuss gaming, ”gamers,” and game design from practical and academic perspectives.