70 Jaksot

  1. IAB Studio: Retail Median mahdollisuudet ja tulevaisuuden näkymät 2/2

    Julkaistiin: 23.4.2024
  2. IAB Studio: Retail Media - Suomi vs. Eurooppa 1/2

    Julkaistiin: 23.4.2024
  3. IAB Studio: IAB Finlandin kulissien takana - Haastattelussa Antti Kallio ja Pasi Raassina

    Julkaistiin: 22.3.2024
  4. IAB Studio: Jäsenet kysyy ja IAB vastaa - Ohjelmallinen ostaminen.

    Julkaistiin: 23.2.2024
  5. Konversi0-0ptimistit: Digiaudion vaikuttavuus 2/2

    Julkaistiin: 19.10.2023
  6. Konversi0-0ptimistit: Immersiivinen ääni audiomainonnassa 1/2

    Julkaistiin: 19.10.2023
  7. IAB Studio: Digiaudiomarkkina jyrkässä nousukiidossa

    Julkaistiin: 3.10.2023
  8. IAB Studio: TV:n katselu murroksessa – mitä suomalaisten olohuoneissa tapahtuu?

    Julkaistiin: 21.6.2023
  9. Verkkokauppa markkinoinnin keskiössä 2/2

    Julkaistiin: 21.6.2023
  10. Verkkokauppa markkinoinnin keskiössä ½

    Julkaistiin: 21.6.2023
  11. IAB Studio: Ohjelmallisen ostamisen nykytila Suomessa (osa1)

    Julkaistiin: 25.4.2023
  12. IAB Studio: Metaversumi - matka tulevaisuuden virtuaalimaailmoihin

    Julkaistiin: 20.3.2023
  13. IAB Studio: Mikä ihmeen sometrendi?

    Julkaistiin: 24.2.2023
  14. CDP 2/2: Miten luoda parempaa asiakaskokemusta CDP-ratkaisuilla?

    Julkaistiin: 7.2.2023
  15. CDP 1/2: Keskitetyn asiakasdatan tärkeys korostuu markkinoinnissa

    Julkaistiin: 7.2.2023
  16. IAB Studio: Datan merkitys digitalisoituvassa B2B markkinoinnissa

    Julkaistiin: 12.1.2023
  17. Konversi0-0ptimistit: (D)OOH - digitaalisen ulkomainonnan loistavat mahdollisuudet 2/2

    Julkaistiin: 10.1.2023
  18. Konversi0-0ptimistit: (D)OOH - digitaalisen ulkomainonnan loistavat mahdollisuudet 1/2

    Julkaistiin: 10.1.2023
  19. IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnin työpöydällä

    Julkaistiin: 20.12.2022
  20. IAB Studio:Missä mennään evästeiden kanssa - olemmeko me valmiina muutokseen?

    Julkaistiin: 16.12.2022

2 / 4

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat sekä sokerina pohjalla yllätys!