KonversiO-Optimistit
Podcast tekijän mukaan Podplay | IAB Finland
Kategoriat:
59 Jaksot
-
IAB Studio: Metaversumi - matka tulevaisuuden virtuaalimaailmoihin
Julkaistiin: 20.3.2023 -
IAB Studio: Mikä ihmeen sometrendi?
Julkaistiin: 24.2.2023 -
CDP 2/2: Miten luoda parempaa asiakaskokemusta CDP-ratkaisuilla?
Julkaistiin: 7.2.2023 -
CDP 1/2: Keskitetyn asiakasdatan tärkeys korostuu markkinoinnissa
Julkaistiin: 7.2.2023 -
IAB Studio: Datan merkitys digitalisoituvassa B2B markkinoinnissa
Julkaistiin: 12.1.2023 -
Konversi0-0ptimistit: (D)OOH - digitaalisen ulkomainonnan loistavat mahdollisuudet 2/2
Julkaistiin: 10.1.2023 -
Konversi0-0ptimistit: (D)OOH - digitaalisen ulkomainonnan loistavat mahdollisuudet 1/2
Julkaistiin: 10.1.2023 -
IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnin työpöydällä
Julkaistiin: 20.12.2022 -
IAB Studio:Missä mennään evästeiden kanssa - olemmeko me valmiina muutokseen?
Julkaistiin: 16.12.2022 -
Konversi0-0ptimistit: Kaupan media nostaa kuluttajat markkinoinnin keskiöön
Julkaistiin: 14.12.2022 -
IAB Studio: Brand Safety - Miten pitää brändi turvassa?
Julkaistiin: 8.12.2022 -
Konversi0-0ptimistit: Television matka tavallisesta päätelaitteesta mediaympäristöksi
Julkaistiin: 5.12.2022 -
IAB Studio: Videomarkkinoinnin osuus markkinoinnissa kasvaa ennätyksellisen kovaa vauhtia
Julkaistiin: 18.10.2022 -
IAB Studio: somekanavien salat 1/2 - TikTok, Snapchat ja Jodel
Julkaistiin: 4.10.2022 -
IAB Studio: Sisältömarkkinointi ja kuumat trendit
Julkaistiin: 13.9.2022 -
IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus
Julkaistiin: 1.7.2022 -
IAB Studio: Keksit. Keksit? Keksit!
Julkaistiin: 2.6.2022 -
IAB Studio: Merkitse yhteistyöt oikein ja hyödynnä koko potentiaali!
Julkaistiin: 23.5.2022 -
IAB Studio: Vaikuttajamarkkinointi kovassa nosteessa!
Julkaistiin: 11.5.2022 -
IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnissa – Brand Safety ja Brand Suitability
Julkaistiin: 28.4.2022
DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen. Jokaisessa jaksossa on teeman mukaisesti vaihtuvat asiantuntijat, aiheet ja näkökulmat sekä sokerina pohjalla yllätys!